“SAYA PENAT! SENGGUGUT BERMINGGU & PERIOD TAK TERATUR, KEPUTIHAN TERLAMPAU BANYAK, BERBAU LAGI, SAKIT BADAN & SENDI-SENDI…

Penatkan ada masalah macam ni.
Nak jadi macam mereka? 

Testi Jus Deadella Hilangkan lenguh badan 2
Testi Jus Deadella Hilangkan lenguh badan 2

< Swipe ke Kiri @ Kanan >

Testi Jus Deadella Hilangkan lenguh badan 2
Testi Jus Deadella Hilangkan lenguh badan 2
Testi Jus Deadella Hilangkan Keputehan

< Swipe ke Kiri @ Kanan >

DALAM MASA YANG SAMA, TANPA SENGAJA, DEA DELLA MAMPU SELESAIKAN MASALAH...

Testi Jus Deadella Hilangkan lenguh badan 2
Testi Jus Deadella Hilangkan lenguh badan 2

< Swipe ke Kiri @ Kanan >

Testi Jus Deadella Hilangkan kETUAT

< Swipe ke Kiri @ Kanan >

Testimoni Dea Della 1

Dhia Najwa Alias

Dea Della terbaik untuk energy booster.. Bila minum sesudu sblh pagi seharian kurang rasa lapar. Paling best sakit senggugut dh xde. Best sgt!

Testi Jus Deadella Hilangkan lenguh badan 2

Sheila Jamal

Dea Della punyai kuasa Hebat tersendiri. Jus yg mengandungi makanan sunnah yg Hebat dan hasilnya juga HEBAT!!

Testi Jus Deadella Hilangkan lenguh badan 2

Pn. Renee Tee

Perut yang selama ni keras kembali lembut, dan buang air besar pun senang.

Kami tahu, memang impian wanita, terutamanya nak jadi wanita yang aktif tanpa masalah-masalah dalaman.

Nak jadi wanita yang bila datang period, tak rasa sakit senggugut guling guling. Sampai semua kerja tak jalan. Sampai kena ambil MC.

Nak jadi wanita yang tak alami gatal-gatal di faraj kerana keputihan. Bila keputihan banyak, kena tukar pantiliner dengan kerap. Bau pun kurang mengenangkan. 

Bila dah meningkat umur, lagi la badan cepat lenguh-lenguh. Padahal baru umur meningkat 35 tahun. 

TAKNAK MASALAH DAH… PENAT DENGAN MASALAH SEMUA NI!

Macam mana DEA DELLA membantu WANITA?

 Dea Della Meredakan Sakit Senggugut 

Masalah dalaman yang sering menghantui wanita adalah sakit senggugut. Dari peringkat remaja hingga dewasa, senggugut ketika haid memberikan kesan yang tidak selesa dan mengganggu aktiviti harian.

 Dea Della Hilangkan Masalah Keputihan 

Hampir semua wanita mengalami masalah keputihan. Dimana ada antara mereka terpaksa memakai panty liner setiap hari. Paling tidak selesa adalah bau yang kurang enak.

 Dea Della atasi Sengal-Sengal Badan & Lesu 

Setiap pagi badan terasa lesu dan berat. Untuk memulakan pagi terasa amat liat. Badan mudah rasa sengal-sengal badan dan tidak bertenaga untuk melakukan kerja-kerja harian.

 Dea Della Mengecutkan Peranakkan Jatuh 

Bukan saja terjadi kepada ibu yang sudah melahirkan anak, wanita yang belum berkahwin tidak terkecuali daripada mengalami masalah ini terutama wanita yang lasak dan sering melakukan kerja berat.

 Dea Della Memudarkan Jerawat & Jeragat 

Masalah yang sering berlaku apabila hormon tidak stabil. Jerawat dan jeragat. Menghantui ramai wanita. Kadangkala masalah ini membuatkan wanita hilang keyakinan diri.

 Dea Della Mengindahkan Payudara 

Memiliki payudara yang montok dan besar tidak menjaminkan ianya sihat dan bebas dari penyakit. Ramai wanita yang tidak tahu ada faktor yang akan mengundang kanser jika tidak dicegah awal.

Home-Produk-Dea-Della- masalah sengugut- keputihan

 APA ITU DEA DELLA? 

DEA DELLA jus minuman botanical berfungsi mewah yang diformulasi khusus untuk wanita yang ingin meningkatkan kharismatik diri, mengekalkan kecantikkan dan penjagaan kesihatan dalaman secara semulajadi.

Setiap wanita mempunyai masalah berbeza. Kebanyakkan mereka akan mengetahui penyakit mereka melalui simpton fizikal yang memberi kesan terhadap hubungan intim dan emosi. Jika tidak dirawat, masalah ini akan memudaratkan kesihatan dan membawa kepada ketidakpuasan hubungan intim.

 BAHAN-BAHAN DALAM DEADELLA 

FAKTA : Dea Della adalah EXTRAK 100% HERBA ASLI. Sudah di buat ujian di SINGAPURA.

– Kurma Hitam
– Madu Asli
– Akar Serapat
– Kacip Fatimah
– Manjakani
– Sirih
– Rumput Jarum Emas

– Habbatussauda
– Asam Gelugur
– Asam Jawa
– Halia
– Lengkuas
– Lada Pintal
– Serai

Home-Produk-Dea-Della- masalah sengugut- keputihan
Dea Della Jus Untuk Wanita

 APA RASA DEA DELLA 

Rasa manis, sedap di minum.
Jangan risau, takkan rasa perit, atau terlebih manis.
Sedap-sedap rasa sahaja. Ada yang sampai nak minum 2 3 sudu.
Eh jangan. Awal-awal 1 sudu sahaja.

 CARA MINUM DEA DELLA 

Goyang mengikut pusingan tawaf.
Gunakan sudu plastik, elakkan guna sudu besi.

dea della beaute produk 2017

Siapa yang LAYAK minum DEA DELLA?  

✅ Anda yang dah penat nak hadap masalah sengugut.
✅ Anda yang alami masalah period berpanjangan.
✅ Anda yang selalu mengalami gatal-gatal di kemaluan kerana keputihan
✅ Anda yang selalu ada masalah angin dalam badan.
✅ Anda yang nak hilangkan selulit
✅ Anda yang mengalami masalah kolestrol.
✅ Anda yang nak mengembalikan hubungan intim.
✅ Anda yang lepas bersalin, dengan syarat selepas 21 hari bersalin.

 Siapa yang TAK LAYAK minum DEA DELLA? 

✘ Anda yang MENGANDUNG
✘ Anda yang SEDANG PERIOD / DATANG BULAN

Testi Jus Deadella Hilangkan lenguh badan 2

Wanita Dewasa

Satu (1) sudu besar setiap pagi atau malam. Digalakkan minum 15 minit sebelum makan dan minum.

1 sudu besar sehari sahaja.

Remaja

Satu (1) sudu besar setiap pagi atau malam. Digalakkan minum 15 minit sebelum makan dan minum.

1 sudu besar sehari sahaja.

Kanak-kanak

Satu (1) sudu teh setiap pagi atau malam. Digalakkan minum 15 minit sebelum makan dan minum.

1 sudu teh sehari sahaja.

SOALAN SERING DITANYA (FAQ) 

1 BOTOL BERTAHAN BERAPA LAMA? (klik)

1 botol 250ml – tahan untuk 1 bulan atau lebih.

BERAPA LAMA KESAN DI AMBIL?

Bergantung pada badan anda. Ada yang 24 jam, ada yang 1 minggu. Untuk yang ada masalah angin, berhati hati. Anda mungkin tak tahan dengan kesan untuk kurangkan angin dalam badan anda. 🙂

DEA DELLA ADA KELULUSAN KKM?

DEA DELLA adalah dari ramuan yang diekstrak dari jamu-jamu dan tidak memerlukan kelulusan KKM.

Jadi apabila ia datang dari jamu-jamu, ia selamat di amalkan.

Tetapi kami tetap membuat ujian SETSCO di Singapura dan ternyata 100% selamat digunakan. -> Sijil SETSCO

BERAPA HARI PENGHANTARAN KALAU ORDER?

Proses dalam masa 3 hari bekerja.

Anda akan terima DEA DELLA dalam masa 4 hari. Sekiranya 7 hari bekerja, DEA DELLA tidak juga diterima, sila hubungi kami di : http://wasap.my/60108778709 (klik)

 BERAPA HARGA DEA DELLA? 

1 BOTOL DEA DELLA

RM79

***Free postage Semenanjung

ADA YANG NAK OFFER?

KAMI NAK BAGI OFFER UNTUK ANDA,
BELI 3 DAPAT HARGA RM75 SEBOTOL!

NAK?